faq – veelgestelde vragen

Wanneer en hoe kan ik Vremde Gewoontes bereiken?

U kan elke dag online uw bestelling plaatsen. We werken met 2 vaste afhaaldagen per week; woensdag en zaterdag. Er zal op zondagochtend ook een levermoment voorzien worden.

Bij uw bestelling geeft u een richtuur van afhalen door. Vanaf dat moment zal Vremde Gewoontes uw bestelling klaarzetten en kan deze door u opgehaald worden.  U zal van ons op voorhand nog een bevestiging krijgen per mail of sms met een code om de kast te openen.

Ons afhaalpunt is gelegen te Boechoutveldweg 52 in Vremde.

Kan ik voor bepaalde bestellingen een ander levermoment bespreken?

Dit is bespreekbaar voor grote bestellingen of indien er beperkingen zijn om zelf te kunnen afhalen. U mag ons hiervoor mailen via mieke@vremdegewoontes.be .

Kan ik een factuur ontvangen als B2B verkoop?

Dit kan zeker, u mag dit steeds vermelden bij uw aankoop of u neemt contact op per mail zodat we voor u een factuur kunnen opmaken. mieke@vremdegewoontes.be

Wat moet ik doen als ik als ik een groot aantal geschenkmanden wil aankopen?

U kan dan best tijdig een mail sturen naar mieke@vremdegewoontes.be om een bestelling te plaatsen. Op onze website onder ‘geschenken’ kan u steeds een keuze maken uit 4 verschillende manden.

Kan ik mijn eigen potjes / bokalen / zakjes gebruiken?

Zeker en vast, dit promoten we zelfs. U mag ze steeds de dag op voorhand komen afzetten. Hiervoor is kast n°10 beschikbaar om uw recipiënten in te plaatsen. Wij vullen deze dan graag voor u!

U kan hierover meer lezen op onze pagina  ‘Onze werking’.

Kan ik ook offline bestellen?

Op woensdag en zaterdag zal er voor passanten steeds een beperkt bestelformulier klaarliggen. Hierop duidt u aan wat u wil bestellen. Dat wordt dan ter plaatse klaargemaakt.

Wat als ik te laat ben of mijn bestelling vergeet op te halen?

De bestellingen zullen in de lockerkast blijven staan, u kan uw bestelling later dan uw gekozen uur komen op halen. Indien we merken dat ’s avonds een bestelling niet is opgehaald, zullen we u per sms of mail verwittigen. De bestelling zal dan nog steeds beschikbaar staan in de lockerkast en kan u de dag nadien komen ophalen.

Mijn code werkt niet, wat moet ik doen?

Je mag steeds aanbellen om hulp te vragen. Er zal ook steeds een telefoonnummer beschikbaar zijn om ons te contacteren.